FANTIC 2024 RACING ENDURO XX250

Kaikki luulivat sen olevan lopussa, mutta 2T-moottorimme on niin hyvässä kunnossa, että XX250 voitti Euroopan EMX250-moottoripyöräkilpailun, kun se peittosi nelitahtisten kilpailijat.

AS YOU WANT ME

Millainen rata on tänään? Ei ongelmaa.XX250:ssä on kaksi moottorin kartoitusasetusta, jotka ovat käytettävissä ohjaustangosta käsin. Soft Mapping -asetus viivästyttää sytytysaikaa, jolloin moottori toimii lempeämmin, ja sitä suositellaan petollisempaan maastoon, jotta pyörä olisi aina herkkä ja hallittavissa, mutta ei kuitenkaan uhraisi maksimaalisen tehon tuomaa adrenaliiniryöppyä.

KEEP THE FOCUS

Haluamme, että pysyt keskittyneenä ja valppaana ensimmäisestä kierroksesta viimeiseen. Siksi kehitimme yhdessä Factory Team -tiimin kanssa erityisen ohutlinjaiset muovit, joissa ei ole esteitä ja jotka on muotoiltu täydellisesti, jotta saat maksimaalisen mukavuuden, vapauden ja ajoasennon.

KEEP THE FOCUS

Haluamme, että pysyt keskittyneenä ja valppaana ensimmäisestä kierroksesta viimeiseen. Siksi kehitimme yhdessä Factory Team -tiimin kanssa erityisen ohutlinjaiset muovit, joissa ei ole esteitä ja jotka on muotoiltu täydellisesti, jotta saat maksimaalisen mukavuuden, vapauden ja ajoasennon.

VERTAANSA VAILLA OLEVA PAKETTI

XX250:ssä on luokkansa kilpailukykyisin runko ja jousitus. Poikkeuksellisen tarkka, vain 8 kiloa painava, alumiininen, erittäin jäykkä ja kevyt, huipputekninen, puoliksi kaksoistukivarsi-runko takaa optimaalisen jäykkyyden ja keveyden.
Miltä ajaminen tuntuu? Maksimaalinen tarkkuus ja reagointikyky huippusuorituskykyä varten kaikissa olosuhteissa. Kayaba-jousitus on ollut jo vuosia maastopyöräilyn mittapuu, eikä se kaipaa esittelyä. Kayaba SSS (Speed Sensitive System) 48 mm:n suljetun patruunan paineistetuissa 48 mm:n haarukoissa on 300 mm:n iskunvara, ja niiden esijännitys-, rebound- ja compressio-ominaisuudet ovat täysin säädettävissä. Täydellinen mukautus kaikille ajotasoille, aloittelijasta kilpa-ammattilaisiin. Mono iskunvaimennin on myös Kayaba, ja siinä on 315mm pyörän liikerata.

ADRENALIINI JA RÄJÄHTÄVÄ KAKSITAHTINEN TEHO

Kuten luvattu, Fantic Racing hienosäätää XX250:n sykkivää sydäntä mestaruuksia hallitsevan Maddii Factory -tiimin männällä.
Fanticin pakojärjestelmän ja kaksoiskartoituksen ohjausyksikön ansiosta XX250:stä tulee tarvittaessa entistäkin tehokkaampi ja räjähtävämpi, mutta erinomaisen alustan ansiosta sitä on helppo käsitellä.
XX250 on äärimmäisen tehokas, mutta tasapainoinen pyssy ja 100 % kisavalmis!
FANTIC XX250 sh. 10 290,-

ADRENALIINI JA RÄJÄHTÄVÄ KAKSITAHTINEN TEHO

Kuten luvattu, Fantic Racing hienosäätää XX250:n sykkivää sydäntä mestaruuksia hallitsevan Maddii Factory -tiimin männällä.
Fanticin pakojärjestelmän ja kaksoiskartoituksen ohjausyksikön ansiosta XX250:stä tulee tarvittaessa entistäkin tehokkaampi ja räjähtävämpi, mutta erinomaisen alustan ansiosta sitä on helppo käsitellä.
XX250 on äärimmäisen tehokas, mutta tasapainoinen pyssy ja 100 % kisavalmis!
FANTIC XX250 sh. 10 290,-

MOOTTORI

Type: Single-cylinder 2-strokes wtih intake reed valve and exhaust YPVS
Displacement: 249 cc
Carburetor: Kehin ø38
Bore: 66.4 mm
Stroke: 72.0 mm
Compression ratio: 8.9 ~ 10.6 : 1
Ignition system: CDI
Starting system: Kickstarter
Lubrication system: Premix
Trasmission: 5-speed
Clutch: Wet, multiple-disc

ALUSTA

Frame type: Aluminum semi double cradle
Caster angle: 27.7°
Trail: 122 mm
Rear frame: Alluminum
Swingarm: Aluminum with variable section and progressive link
Rims: 21×1.60 – 19×2.15
Tyres: 80/100×21 – 110/90×19
Brakes: Hydraulic disc ø270mm – Hydraulic disc ø240mm
Front suspension: KYB ø48 mm, fully adjustable, wheel travel 300 mm
Rear suspension: KYB, fully adjustable, wheel travel 315 mm

MITAT

Length: 2185 mm
Width: 825 mm
Height: 1290 mm
Seat height: 970 mm
Wheelbase: 1485 mm
Kerb weight: 98 kg
Fuel tank capacity: 8.0 l
Engine oil quantity: 0.8 l